15 Nisan 2015 Çarşamba

Yalı Spor Şikayet

İlk defa yalı sporun internet mağazasından alışveriş yapayım dedim yapmaz olaydım. Tam 10 gün gönderilmediği gibi bilgi alacağınız telefon hattında bir kişi çalışıyor sanırım. Aradığınızda 20 dk kadar bekliyorsunuz. Üstelik bu 0850 li hatta ödediğiniz ücret cabası. Açan kişi tamam sorununuz çözüldü kargolanacak diyor ortada kargolanan ürün yok. Anlayacağınız baştan aşağı rezil oturmamış bir sistemleri var.
Bana sorarsanız ben bir daha kesinlikle yalı spordan alışveriş yapmam. Gelecek ürünün nasıl olacağı bile şüpheli ki hala gönderecekler ya ???????

2 yorum:

  1. Yalı spor tam bir rezalet.parasını ödediğim halde ürünümü 13 gündür göndermedi.

    YanıtlaSil
  2. İnternetten sipariş vereli 5 gün doldu. Ürünüm hayla tedarik aşamasında gözüküyor. Defalarca aradım. Müşteri hizmetlerine not bırakdım. Bilgi vermiyorlar dönmüyorlar. Genel müdürlük dahil 9 kere mail attım. Online Müşteri yazışma hattındakiler yazdıklarımı gördükleri halde cevap verme gereği bile duymadılar. 5. Gün gün boyu arka arkaya defalarca aradım, aradım, aradım. İşimi gücümü bırakdım aradım. En sonunda Müşteri Temsilcisi Didem Hanım "Siparişinizi iptal edebilirsiniz" dedi. Paramı peşin alın, bir hafta boyunca Enerjimi, zamanımı tükettin, Müşterinin sinirlerini iyice gerin, ondan sonra bana gayet pişkin bir şekilde bunu söyleyin. Nasıl firmasınız. 6. Gün mail geldi. Paketiniz Kargoya verildi diye. Ama Kargodan sordurduğumda Paket Teslim alınmamış. Bugün itibariyle Tatilede girdiler. Artık 10 gün boyunca muhatapda yok. Aferin Size... Yalıspordan uzak durun. Tecrube konuşuyor.

    YanıtlaSil